שעון קלווין קליין לא יקר

קלווין קליין או קלווין ריצ'רד קליין, (נולד ב-19 בנובמבר 1942, ברונקס, ניו יורק, ארה"ב) הוא מעצב אופנה אמריקאי ידוע של בגדי נשים, בגדי גברים, ג'ינסים, מוצרי קוסמטיקה ובשמים, מצעי מיטה ואמבטיה ועוד. קלווין קליין המותג האמריקאי מציג רווח נקי של 700 מיליון דולר בשנה.

האם קלווין קליין הוא מותג טוב?

בהחלט. Calvin Klien (המכונה "CK") הוא מותג פרימיום של ביגוד וסגנון חיים ברחבי העולם עם שילוב נהדר של עיצובים מודרניים ונצחיים. האיכות ותמיכת הלקוחות שלהם גם נהדרות.

האם שעוני קלווין קליין הם תוצרת שווייץ?

שעוני קלווין קליין מיוצרים על ידי קבוצת Swatch, כלומר כל שעון קלווין קליין כולל תנועה שוויצרית אמיתית באיכות גבוהה, ולעתים קרובות נושאים בגאווה את הסמל "תוצרת שוויץ". … קולקציית השעונים השוויצרית של קלווין קליין היא אחד ממותגי השמות המובילים בשוק שעוני היד.

האם קלווין קליין הוא מותג יוקרה?

מותג האופנה האמריקאי קלווין קליין הודיע ​​כי הוא סוגר את עסקי הקולקציות היוקרתיות שלו. במקום זאת היא תתמקד בקטגוריות הקיימות שלה, כולל ג'ינס ותחתונים.

בית האופנה האמריקאי שהוקם בשנת 1968 מתמחה בעור, אביזרי לייף סטייל, ריהוט לבית, בישום, תכשיטים, שעונים ומוכנים ללבישה. לחברה נתח שוק משמעותי בקווים קמעונאיים ומסחריים וכן בגדי אופנה עילית.

שעוני קלווין קליין מציעים איכות גבוהה לצד עיצוב חזותי מהמם. המעצב האמריקני קלווין קליין וקבוצת Swatch איחדו את כישרונם האדיר ב-1997 כדי ליצור cK watch, מותג השעונים מציע שעונים עם קווים גרפיים בולטים, מעודנים ועכשוויים ויש שאומרים כי הם הציגו את קטגוריית השעון כאביזר אופנה.

כיום ניתן למצוא שעוני קלווין קליין לא יקרים בעיצוב מדליק וצעיר במספר אתרי אינטרנט ברשת. השוק הגרמני מציע גם שעונים משומשים כאלו שנשמרו היטב – אחד המקומות הטובים למצוא אותם יהיה באי ביי גרמניה. פרט לכך ישנן לא מספר חנויות שמציעות שעוני CK במחיר סביר ביחס למותגי אופנה אחרים. ניתן למצוא שעונים זולים יותר אך דומים ממותגים אחרים שמציגים איכות פחות טובה בין אם סיניים או ממדינות אחרות במזרח.