איך בוחרים מגשי אירוח נכונים לאירוח?

הפקת אירועים כוללת בתוכה לא מעט משתנים, החל מבחירת עיצוב חללי האירוח, רשימת מוזמנים מוקפדת, לעיתים גם מתלווה בחירה של קונספט לאירוע ומעל לכל בחירה של מוזיקה וכמובן כיבוד לאורחים. ובשל כך בשנים האחרונות ניתן לבחור בין מעד רחב של מגשי אירוח משתנים, חלקם יכילו טעמי פירות מרעננים, חלקם יכילו מטעמי בשר מעולים. אך בין בחירה לבחירה, לא מעט מבעלי האירועים מוצאים עצמם מתלבטים בין סוגי המגשים השונים שקיימים כיום ולאו דווקא יודעים כיצד לבצע את ההתאמה בין האירוע או הקונספט שהם מתכננים לבין מגשי האירוח שיוצעו לאורחים שלהם. מצאנו רעיונות באתר https://www.lehamim.co.il/

על מה מתבססים מגשי אירוח?

ישנם לא מעט מאפיינים למגשי אירוח כאשר הראשון מבניהם יהיה כמובן סוג הכשרות, שכן מגשי אירוח יכולים להיות חלביים יכולים להיות בשריים או בין לבין. אבל כאשר מדובר באורחים שומרי כשרות או כאלו שרעיון הכשרות פחות חשוב עבורם, יהיה ניתן לבצע ההתאמה שבין המגש לבין האורחים גם דרך מאפיין זה. מאפיין נוסף יהיה הנראות של מגשי האירוח, שכן רכישה של מגשי אירוח מעוצבים במיוחד אשר יזמינו את האורחים לטעום מהאוכל יאפשרו גם מינימום הסקת מסקנות שליליות ובעיקר יזמינו את האורחים להנות מהטעמים השונים. וכמובן מאפיין נוסף אשר יהיה לא פחות משמעותי בבחירת מגשי אירוח, יהיה הזמן בו האורחים אמורים להגיע כאשר בשעות אחר הצהריים נבקש להביא ארוחה משביעה או בשעות הערב נרצה לפנק את האורחים בדברי מתיקה מעולים.

איך להתאים מגשי אירוח?

וכמו שכבר ציינו מעל מגשי אירוח יכולים להשתנות בין השעות השונות, כך שגם מגשי אירוח הכוללים מתוקים חלביים יוכלו להתאים לשעות אחר הצהריים במידה ומדובר באירוע הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה במשרדי חברה כזו או אחרת או שמא בחירה של מגשי גבינות ויין יוכלו להיות אטרקטיביים בערב של צפייה במשחקי כדורגל. בשל כך בחירה במגשי האירוח תעמוד גם על שעות האירוע, משך הזמן בו הוא אמור להתקיים, אופי האירוע ובחלק מהמקרים אף מתקשרים לאופי עיצוב האירוע והחלל בו הוא מתקיים.