קלנועית מתקפלת קלת משקל

יכולת הניוד של רובנו היא אחד הדברים הבסיסים שאנו נוכל לבקש לעצמנו, היא מובנת בחוקי המדינה החל מהאופן שבו אנו מזדהים בבקרת הגבולות ועד ליכולת שלנו להתנייד בתחבורה ציבורית ברחבי המדינה. אבל בשלבים שונים בחיינו נאלץ לוותר על היכולת הזו ולא מתוך רצון, מקרים כמו הגעה אל גיל הזהב או פגיעות שונות ומורכבות ברגליים או בעצמות שונות בגוף עלולים לאלץ אותנו להיעזר בקולנועית. כיום נוכל לרכוש קולנועית מתקפלת קלת משקל, אשר תסייע לנו להתנייד לא רק ברחובות מדינת ישראל ולהנות מכל האטרקציות השונות, אלא גם להתנייד בצורה קלה ומהירה בתוך הבית שלנו.

קולנועית מתקפלת קלת משקל – איך נבחר?

כלי הרכב הקטן והממונע מצליח להשתלב בשנים האחרונות בצורה די מושלמת דרך מגוון צרכים שונים ומטופלים רבים, הוא מצליח לנוע בין 4 עד 8 קמ"ש, כאשר הוא מצליח להתאים עצמו בעזרת קיפול המשנה את צורתו ואת גודלו בצורה ניכרת. לכן בעת הבחירה מומלץ להבין האם הקולנועית אמורה לשרת אדם אחד או שניים? שכן גודל וכמות המושבים עלולה להוביל אותנו לבחירה שונה לחלוטין ולעיתים גם להוביל לקלנועית שאיננה מתקפלת.

בנוסף חשוב להבין היכן וכיצד אנו מבקשים לאחסן את הקלנועית שלנו, האם יש ברשותנו מחסן ובו נוכל לקפל אותה וקלה לנשיאה או שמא נוכל לקפל ולהשאיר אותה בפינת אחד החדרים?  הבנות אלו חשובות עוד לפני שאנו מגיעים למעמד הבחירה של קלנועית מתקפלת.

שיפור החיים עם קיפול אוטומטי או ידני

כאשר אנו בוחרים בקולנועית מתקפלת קלת משקל אנו צריכים לקחת בחשבון את היכולת קיפול, כאשר ישנה יכולת לקפל בצורה אוטומטית המתעצבת על ידי שלט ויכולת קיפול בצורה ידנית. מומחים טוענים כי הקיפול הידני יכול לעיתים להוות קושי מוטורי עבור המשתמשים בו, על כן לבעלי מוגבלויות נוספות מומלץ לעשות שימוש דווקא בקולנועיות בעלות קיפול אוטומטי שאינן דורשות פעילות פיזית מצד הרוכב.

כיום שוק הקולנועיות רווי באפשרויות שונות אשר יכולות להתאים למגוון רחב של אנשים הזקוקים להן החל מבני הגיל השלישי ועד לאנשים הסובלים ממוגבלויות שונות, שיכולים להנות מחופש ניוד בכל אזור ומשטח שיבקשו.