עצות חשובות למי שרוצה לעסוק באבטחה

מה חשוב לדעת במקרה ואתה מתעניין בקריירה של אבטחה או עוסק בתחום של ציוד טקטי ומעוניין לספק שירותי אבטחה שונים: חשוב מאוד להיות עירני, להקשיב וללמוד לשם כך כדאי לרדת קצת בגאווה ולשתוק בדיוק כמו בכל עבודה חדשה מכיוון שרוב מה שתגלה הפוך או שונה לחלוטין מכל מה שחשבת מראש לפני שנכנסת לעניין הזה.

SECURITY

תמיד תנסו לתרום יותר ממה שאתם לוקחים, אל תעשו חשבון על כל דבר מבחינת כסף – כמה שתיתנו יותר אז תקבלו יותר בשלב הלמידה, כמה שתהיו מעורבים יותר תספגו יותר וכמה שתלמדו יורת תלמדו יותר. אל תמהרו לקחת קרדיט על כל דבר – תנסו לעבוד כחלק מצוות, בצניעות, תשייכו הצלחות לצוות כך שהצוות יראה טוב משום שבעבודה הזו הצוות הוא יותר קריטי מהיחיד ואתה תוכל להצליח רק במידה שהצוות שלך מצליח. אני מניח שאלו מכם עם ניסיון צבאי כבר מכירים את הנושא מקרוב ואימצו גישה כזו בהיותם לוחמים עם ניסיון קרבי.

אל תפגעו באף אחד בכוונה וללא צורך – לא באופן פיזי ולא באופן מילולי, הנוכחות שלכם היא מאיימת מספיק עם המדים או חולצת פולו, הציוד, חגורה טקטית והנשק כך שתנסו להיות חברותיים – זה יעזור לכם הרבה יותר ואתם לא רוצים לרכוש אויבים או חשבונות פתוחים שאינכם יודעים מתי יחזרו אליכם. כמה שתצליחו ליצור יחסי ווין ווין כלומר כאלו שכולם מנצחים עם כמה שיותר שותפים כך הסיכוי להצלחה שלכם גדל. אתם עובדים בסביבה מורכבת ורווית אתגרים וחוסר ודאות ואתם חלק מרשת של גורמים שמשתנים כל הזמן – כמה שיותר גורמים ברשת ירצו בטובתכם כך תוכלו לשמור על הלקוחות שלכם ועל עצמכם ולהצליח יותר. אל תיקחו שום דבר אישי בעבודה הזו – חוץ מהחיים שלכם, שום דבר באמת לא קשור אליכם אלא לסביבת האיומים וללקוחות שלכם. ללקוחות שלכם יש המון בעיות אחרת הם לא היו שוכרים את השירותים שלכם ולכן עליכם לראות בעצמכם גורם שולי להתרחשות, משהו צדדי במציאות של הלקוחות ובכלל – נסו להנות מהסיטואציה הזו שבו האני שלכם פחות משמעותי ותשמשו בה כדי לשרת בלי אגו ובצורה מקצועית ומועילה.