עבודה בהייטק בחיפה ובסביבה

אחד הסקטורים החמים לעבוד בהם בישראל כיום הוא ללא ספק ההייטק הישראלי, ששמו לא רק הולך וגדל בתעשייה המקומית אלא עושה גלים עד אל עמק הסיליקון שבארצות הברית ובמדינות אירופה המפותחות. אבל הגלים הללו אינם נשארים רק בעיר תל אביב או באזורים אחרים במרכז הארץ, אלא מתפשט גם אל ערים כמו ירושלים, רחובות, פתח תקווה ואפילו חיפה. העיר המרכזית בצפון הארץ מגדילה את שלל המשרות שבתחומה ולרבות בתחום הייטק, כך שגם עובדים וותיקים בחברות הייטק מובילות במרכז הארץ יוכלו למצוא משרה מתאימה וכנ"ל גם בעבור עובדים יחסית מתחילים וגם עבור עובדים "כללים".

משרות כלליות להייטק בחיפה

מבין שלל המשרות השונות בסקטור ההייטק הישראלי, ניתן כמובן למצוא גם משרות שוות במיוחד אשר לא דורשות לאו דווקא הכשרה טכנולוגית. אחת המודעות לחברת אמי מתום מהנדסים ויועצים בע"מ, מחפשת אחר רפרנט עסקי אשר יוכל לבצע בקרה תקציבית ושוטפת של פרויקטים שונים, ניתוחים כלכליים, בניית תוכניות עבודה ותקציב ועוד. הדרישות למשרה זו מתחילים בתואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים או סטטיסטיקה וכמובן עם ניסיון של מעל לשנתיים. משרה נוספת בסקטור ההייטק באזור חיפה מחפשת אחר אנשי מכירות IT. הדרישות למשרה זו הן 2 עד 4 שנים של ניסיון בניהול תיקי לקוחות, ידע והכרה באיתור לקוחות פוטנציאלים, החל מאפיון צרכים ועד התאמה לפתרונות טכנולוגיים ועוד.

עובדי הייטק בחיפה להתפקד

חיפוש עבודה בחיפה היא הרבה יותר ממודעות דרושים לא רק עובדים כללים אלא גם עובדי הייטק מתחומים שונים, אחת ממודעות הדרושים מחפשת אחר בודק תוכנה ידני מנוסה. התפקיד דורש ניסיון בכתיבת תסריטים ומסמכי בדיקות בסגנון STP, STD, STR יחד עם ניסיון של בין שנתיים עד שלוש וכמובן אנגלית ברמה גבוהה הן ביכולת כתיבה והן ביכולת דיבור וקריאה. מודעה נוספת היא בעבור תחום המחשוב המלונאי, אליו דרושים אנשי סיסטם עם ניסיון של לפחות שנתיים ועבודה עם Windows, 2008-2019,AD. המשרה כוללת אחריות על ציוד חמורה, תחזוקה, ניטור פעולות והתקנה של ציוד ואבטחה שלו. כמובן שהמשרה גם דורשת יכולת עבודה בתנאי לחץ, עמידה בזמנים, ידע והבנה בשפה האנגלית ותודעת שירות מעולה.