דירות חדשות באילת

בוודאי שמעתם כי הועדה לתכנון ובנייה אישרה הקמת שכונה חדשה באילת במקום מפעל האצות בכניסה לעיר. מדובר בשכונה יחסית גדולה של כ400 יחידות דיור שתגרום להרחבה משמעותית של העיר מה שמעלה שאלות בתקופה הנוכחית לאור האבטלה הגבוהה והקושי התעסוקתי כיום בעיר. אך נראה שאף אחד לא באמת רואה במצב הנוכחי של הקורונה מצב קבוע או מתמשך לטווח ארוך אלא תופעה זמנית. גם ראינו את עוצמת המשיכה של העיר דווקא לאחר הסגר הראשון עם עלייה עצומה של נופש של ישראלים בעיר למרות הקושי הכלכלי. העיר נמצאת כבר מספר שנים בתנופת בנייה מעניינת וניתן למצוא לא מעט פרויקטים מעניינים המציעים דירות חדשות למכירה בעיר.

אילת

פרויקט נווה דקלים של חברת נווה ים סוף neveyamsuf.co.il מכיל 3 בניינים בני 10 קומות עם 134 דירות במגוון גדלים, מעוצבות אדריכלית ועם נוף לים. נווה דקלים הינו חלק מפרויקט התחדשות עירונית במסגרתו תתחדש השכונה כולה, העתידה להתפרס על שטח עצום של כ – 30 דונם.

חברה אחרת שבונה דירות חדשות באילת היא חברת יוסי אברהמי. בין הפרויקטים של החברה ניתן למצוא את פרויקט סי סייד, בניין עם 6 קומות המציע דירות סטודיו, דירות   2.5 ,2 ו-3 חדרים,  דירות גן ופנטהאוזים מפוארים. הדירות בבניין כוללות מפרט טכני עשיר שנבחר בקפידה מהיצרנים הטובים והמובילים בארץ. ברחבת המתחם תוכלו ליהנות מבריכה אובאלית יפהפייה, מסעדות,  בתי-קפה, חנויות, לובי בעיצוב יוקרתי, ארבע מעליות מהירות ומפוארות בעלות מערכת בקרה מתקדמת וחניון פרטי. פרויקט גולף גולד, בניין בן 8 קומות עם 34 דירות בעלות תכנון אדריכלי מבריק ויוצא דופן. הפרויקט מציע מגוון דירות: 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן בעלות גינה מרווחת במיוחד וכן מיני פנטהאוזים ופנטהאוז וכן פרויקט “התמרים 13”, בניין בן 8 קומות, שבהן 64 יחידות דיור במגוון גדלים. הפרויקט מאופיין באיכויות בנייה מוקפדות ובחשיבה אדריכלית ייחודית.

חברה נוספת היא חברת אאורה ישראל אשר בנתה את פרויקט טורקיז ביי, מתחם צמודי קרקע ודירות גן וגג מפוארות עם בריכה פרטית ובמרחק 2 דקות הליכה מהים בשכונת גנים ב' עם נוף מהמם לים.