מתכונים שווים עם פירות יער

אחד מהפירות שהפכו בשנים האחרונות לפופולריים במיוחד, החל ממטעמים מתוקים ועד אל רטבים, שייקים ותוספת מעולה אל מנעד הולך וגדל של בישולים, אלו לא אחרים מאשר פירות היער. שעם לא מעט מחקרים גם מוכיחים כי טעמם החמצמץ, איננו רק מרקם טעם מעולה אל הסלט שלנו אלא גם יכול להוות "סופר פוד" שלא יזיק לרבים מאיתנו. מחקרים אלו מצאו את היעילות של פירות היער אל מול רמות חומציות גבוהה, את המינרלים המעולים שיש בהם וכמובן את כמות הוויטמינים הגבוהה שיש ברובם. לכן בכדי להנות מהטעמים המופלאים של פירות יער, הנה כמה מתכונים שווים וקלים להכנה.

סלט שווה עם פירות יער

מה הגוף שלנו יכול לבקש יותר מאשר קערת ירקות, פירות יער וכפית של מיץ רימונים? ככל הנראה שלא יותר מזה, ועל כן סלט מעולה שיוכל להשתלב בכל ארוחה וגם לשלב את טעמיהם המיוחדים של פירות היער, יהיה בחירה מעולה לכל ארוחה. הסלט כולל: 1 קולורבי קטן, 1.5 כפות אוכמניות, 2-3 גבעולי פטרוזיליה, חצי בצל שאלוט, 3-4 עלי חסה אייסברג, 3 תותים וכמובן נבטי צנונית. את כל אלו כמובן יש לשטוף בתחילה כאשר את אופי החיתוך ניתן לעשות לפי טעמכם האישי, כאשר בסיום החיתוך ניתן לפזר את הנבטים ואת רכז הרימונים מעל ולתבל עם מעט מלח.

מתכון שווה לקיץ עם פירות יער

המתכון הבא במקור מתבסס על תותים קפואים, אך ניתן לשלב עימו פירות קפואים שונים כמו אוכמניות, פטל שחור ועוד. ראשית נדרש למתכון כארבעה כוסות של תות שדה קפוא או כל פרי יער אחר שברחנו, יחד עם 3 כפות דבש או לחילופין סילאן, חצי כוס יוגורט טבעי (לא חשוב אחוז השומן) וכף מיץ לימון טרי. את כל המצרכים מכניסים בבת אחת אל מעבד המזון, מותירים לטחינה של עד כחמש דקות כאשר בסופה נקבל מרקם עדין. עם קבלת מרקם זה מומלץ להעביר את היוגורט אל כלי אטום ולהכניס אל המקפיא עד לחודש ימים. חשוב לזכור כי את היוגורט הקפוא הזה ניתן לעשות עם פירות קפואים והכנסה של קרח עלולה לפגוע במרקם.