חברות ניהול פרויקטים הנדסיים בישראל

מדינת ישראל נמצאת תחת צונאמי של בנייה והתחדשות עירונית ואת אלו נוכל לראות בכל פינה בארץ מהדרום החמים ועד לצפון הקריר. פרויקטים אלו אמורים לתת מענה עבור בעיית הדיור המלווה אותנו בשנים האחרונות וגם לבנייה מחודשת והתפתחות של לא מעט ערים מרכזיות וערי פריפריה במדינה. אך בשביל שאותם פרויקטים אכן יוכלו לעמוד בזמנים ולתת מענה הגיוני ובר קיימא לבעיית הדיור בישראל, הן נעשות על ידי חברות שונות של ניהול פרויקטים הנדסיים בישראל ועם קצב הבנייה גם מגיעה התחרות שבין חברות אלו. לכן הבאנו עבורכם את החברות המובילות בתחום פרויקטים הנדסיים בישראל, ועל מה הן אמורות להיות אחראיות בפועל.

תחומי אחריות

חברות ניהול פרויקטים הנדסיים בישראל תופסות לא מקום בנוף העסקי כיום ובאחריותן על הכנה של הקרקע לבניה, בין אם יהיה תשתית סלולרית, ניהול בקרה, הכנת מכרזים. שירותים אלו ניתנים לגופים רבים בישראל ולרבות משרד הבטחון, משרד שיכון ובינוי, שדות התעופה ואפילו פרויקטים שונים להתחדשות עירונית. לכן עם התעצמות קצב הבניה בישראל הפכו חברות אלו נכס שימושי וחשוב עבור המשך בניה תקינה ומאורגנת.

המובילות 2021

  1. קבוצת ברן
    הקבוצה אשר הוקמה בשנת 1979 על ידי מאיר דור המשמש גם כיו"ר, חולשת על פני תחומי התעשייה, אנרגיה, בינוי תשתיות ואפילו ליווי לקוחות החל מהתהליכים הראשוניים ועד לסיום הבנייה. החברה דורגה ראשונה על מכלול התנהלות שלה, גם באופן הניהולי הבכיר ועד רמת העבודה בשטח ושביעות רצון הלקוח.
    שווי הפרויקטים עליהם אחראית כיום קבוצת ברן, מוערך ב2 מיליארד שקלים ,ומבין לקוחות החברה תוכלו למצוא את "חנ"י", עיריית ירושלים, שדה התעופה ועוד מוסדות ציבורים נוספים.
     
  2. קובצת גדיש
    הקבוצה בעלת כ40 שנה של ניסיון בכל הקשור לניהול פרויקטים הנדסיים בישראל ובעלת פריסה ארצית בכל הארץ, כאשר בין לקוחותיה תוכלו למצוא את משרד הביטחון, יזמים שונים וגופים ממשלתיים רבים. סך הפרויקטים עליהם אמונה החברה לשנת 2021 נאמד בכ1.5 מיליארד שקלים. קבוצת גדיש מספקת את כל השירותים הרלוונטים אל עולם הבנייה, החל מליווי תכנית הבינוי ועד לניהול תכנון עבור הקבלנים הנמצאים בשטח.

  3. WSP
    החברה נחשבת לאחת מבין חברות ההנדסה המובילות בעולם אשר תחתיה עובדים קרוב ל50 אלף עובדים ברחבי העולם, אשר מעניקים ידע וניסיון בלתי נדלה יחד עם ביצועים ברמה הגבוהה ביותר. אל השוק הישראלי היא נכנסה בשנת 1995 וכיום מנהלת את פרויקט הקו האדום של הרכבת  הקלה בירושלים.